środa, 12 czerwca 2013

Pretty Little Liars


Hejoo, co u Was? Ja jestem podekscytowana nowym sezonem Pretty Little Liars, rozpoczęciem nowej pracy i innymi wydarzeniami z mojego życia. Moje motto to: Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej! :)
Poniżej moja biznesowa stylizacja w dość odważnych kolorach, ale pozytywnych.

PS. Dla wszystkich fanów Pretty Little Liars, piosenka otwierająca serial :)

My motto is: It is well and will be even better! :)
For all fans of Pretty Little Liars, the opening song series :)











Jacket - Terranova
Top - Tally Weijl 
Pants - Tally Weijl
High heels - Jennifer&Jennifer
Jewelry - Diva














18 komentarzy:

  1. Nie znam tego serialu, zaraz trochę o nim poczytam. Śliczna stylizacja! :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. It's a great look specially the jacket
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Śliczne spodnie i buty :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet podkreśla Ci szczupłą sylwetkę. Super kolory dobrane!
    AJK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znajdę trochę czasu to zabieram się za oglądanie. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing color combo!!!!!
    Lovely pics darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zestaw ! :) żakiet <3


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam podobne spodnie w H&M , ale jestem za gruba, żeby takowe nosić, a szkoda bo są śliczne ;D

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna biznesowa stylizacja :-) zakiet rewelacyjny,do tego szpile i pomaranczowe spodnie. I zawsze pasujacy bialy podkoszulek - uwielbiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing look! I love the heels:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  11. bella giacca (: Reb, xoxo.

    * Fammi sapere cosa ne pensi del post che ho appena pubblicato:
    http://www.toprebel.com/2013/06/random-6.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty i żakiet <3. genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowny żakiet, marynarski <3

    OdpowiedzUsuń